2012. október 29., hétfő

8 hét és már csak 4 nap :)

Megkezdtem a mai nappal a 8-ik hetem itt, és veszett mód örülök. Hogy miért? Szombat-vasárnap szakadt a hó, és én annyira élveztem, mint egy kisgyerek, aki életében először át havat :) A táj akár csak a képeslapokon, gyönyörű, nyugodt, csendes és békés. Rögtön karácsonyi hangulatba is kerültem.

Szombaton tökös-almás levest főztünk anyukával, apuka kifaragta a  tököt, nagyon jól sikerült (a leves is és a faragás is).  Olyan szívesen segítettem anyukának mindenbe, hogy én magam is meglepődtem. Vicces, de tényleg. Ám a mosógép megadta magát, elromlott. Anyuka ma felhívta a szerelőt, aki közölte, hogy 200 Euró a javítás, így anyuka úgy döntött, hogy inkább vesz egy újat 350-ért. Apuka meg is rendelte, a kérdés csak az, hogy mikor jön. Mert ugye nekem is van szennyesem, és nem szeretnék koszos ruhát se itt hagyni, se hazacipelni. Meg a családnak is elég sok cucca van, és nincs kedvem még pénteken ezzel bíbelődni.

Óh, a jó hír, remélem így is lesz. Anyuka mondta, hogy ők már csütörtök reggel mégis elmennek, találkozik néhány barátjával, úgyhogy csütörtöktől enyém a ház, nyugodtan takaríthatok. Úgy megörültem eme remek hírnek, hogy el se tudom mondani!! Remélem ez így is marad!!

Ma offos anyuka, egész nap egyedül voltam és pucoltam az ablakokat. A gyerekeket elvitte fodrászhoz, most meg úszni vannak. Így ygakorlatilag nekem sokat segít, nem nekem kell ugrálnom a gyerekek körül, elég lesz kedd-szerda is, bár szerintem vagy a haverjaik lesznek itt, vagy ők mennek el, az utóbbinak jobban tudnék örülni :) Szerdán meg jelmezes party-ba hivatalosak a gyerkőcök, remélem a szülők is mennek velük, és akkor még boldogabb lennék, ha-ha, mert megint üres lenne a ház. De majd megtudakolom anyukától, hogy mi is lesz holnapután!!

Már tudom, hogy este én főzök egyedül, a szokásos bolognait, minden héten van egyszer, de jó, mert holnapi ebéd így meg is van oldva, nem kell gondolkodnom, meg a gyerekek se válogatnak.

Már csak 2 munkanap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése