2012. október 26., péntek

Visszaszámláláás..1 hét :)!!

Juhúúúúúúúú, 1 hét múlva indulok haza a jól megérdemelt pihenésem tölteni :) 8 nap gyerekek, kutyák és úgy amblokk a család nélkül :)

De addig még 7 hosszú nap van..A héten anyuka is és a gyerekek is kenyérre kenhetőek voltak, szerintem anyuka azért, hogy vissza is jöjjek a vakációs hetem után..mivel beteg vagyok, a gyerekért nem kell elmennem, hazasétál a haverjával, de eddig is meg ezután is megtehetné, nem is értem minek kellek oda, komolyan..

A héten végig én főztem, minden egyes álló nap. Nem baj, rájöttem, hogy szeretek főzni, de már nagon unom a paradicsomszószt meg a tésztát..úgy ennék valami mást is, komolyan..elhiszem, hogy imádják a tésztát és sok variációban is el lehet készíteni, de akkor is, unalmas, 7 hete ezt eszem 1-2 nap kivételével..

Ma elvileg elmegyek a gyerkőcökkel tököt venni, mert lámpást kell csinálni, amit valószínű én fogok megcsinálni, meg a tököt is én veszem, majd anyuka odaadja a pénzt. Legalább a délutánom is le lesz kötve. Remélem azért kutyát nem akarnak majd velem sétáltatni, nekem is kell pár perc csend, meg ráadásul hétvégén nem megyek sehova, és ők csak holnap délelőtt nem lesznek, mennek meccsekre. A poén, hogy anyuka hétfőn off-os, de imádkozom a Jó Istenhez, hogy legyen szép az idő, mert akkor elmennek kirándulni, én meg itt maradhatok, ablakot meg hűtőt pucolni. De legalább csend lesz és nyugalom :) Jah, és pénteken mennek csak el apuka anyjához, úgyhogy pénteken indulás előtt kell az egész lakást kitakarítanom, nem örülök neki..jah, és akkor tudom kimosni a ruháim is, uh szárítógép használata kötelező :) De hétfőn már megcsinálom a portörlést, így pénteken max porszívózok meg a fürdőszobákat csinálom, így cirka 4-5 órás munkát lerövidítek 2-2 és félre :) A cigizést nem tudom még hogy fogom megoldani, mert gyerekek előtt nem lehet, de igyekszem megoldani..nem lesz könnyű :) Főleg, ha jönni akarnak velem kutyát sétáltatni..nah azt meg végképp nem akarom :)
A nagyobbik gyerek hazaért egy órával előbb, neki is állt playstationozni, jó is így..majd ha esznek azután indulhatunk is :) Mostmár én is Halloween lázban égek, bár én nem megek bulizni, de attól még olyan ünnepi hangulatom van. Én majd 8 nap múlva szombaton otthon vetem bele magam az éjszakába :) Alig várom már :)

Szép hétvégét Mindenkinek :)!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése