2012. november 12., hétfő

Újra itt..még 39 nap

Tegnap este 21:50-re megérkeztem. Vonattal jöttem, ami sokkal jobb volt, mint a busz..

November 2-án összepakoltam a kis putyerkámat és 16:30-kor, 2ésfél órával a buszom indulása előtt elindultam innen, mondom legalább negyed 6 után pár perccel kiérek a Hackerbrückére, majd ott ráérek várakozni..Aham, ahogy azt elképzeltem! Megvettem 16:40-kor az S-bahnra a jegyet, 16:48-kor S-bahn sehol..erre átkiabál a peron másik oldaláról egy nő, hogy nincs S-bahn, nem jár november 5-ig, busz van..Mondom ezt nem hiszem el..a busz 5 óra után jött és 17:30-ra értem Starnbergbe, épp hogy elérve az induló járművet..de volt olyan keves egy idősebb bácsika és segített a csomagjaim cipelni, mármint a sporttáskám, nagyon örültem neki, sőt, még a buszhoz is elhozta. 18:20-ra értem a buszhoz, 2 indult, az egyik már fullon volt. A helyszínen megismerkedtem Orsival, aki szólt a sofőrnek, hogy mellette van egy hely, had üljek oda..életet mentett, mert a másik buszon indiai társaság sok sörrel, gondolhatjátok. Örültem nagyon, hogy nem oda kerültem. A busz 7 óra helyett 18:45-kor elindult, mákom volt, hogy elértem!! Az meg még jobban tetszett, hogy 2 óránként megálltunk, annyira knyelmetlen volt, hogy örültem, hogy leszállhatok.
4:30-ra meg is érkeztem a Keletibe, és nem udom elmondani, milyen boldog voltam, hogy otthon lehetek :) De sajnos a vakációs hetem olyan gyorsan eltelt, hogy megszokni se volt időm kicsiny hazámat, már ismét a Keletibe találtam magam, a vonatra várva. Még jó, hogy előtte való nap iszogattunk egy kicsit, legalább tudtam aludni a vonaton.
Itt már mindenki aludt, mire megérkeztem, a kutyák örültek nekem csak. Reggel 6-kor már munkába is álltam agyon kisírt szemekkel..Anyuka nagyon örült, mondta, hogy milyen nehéz volt megszerveznie mindent egyedül, látom, takarítani se volt ideje, merő egyatta dzsuva a lakás..nem baj, majd holnap takarítgatok, mert eldöntöttem, hogy kedden megcsinálom a felső szintet, csütörtökön meg a másik kettőt, és akkor el is ütöm a délelőttöt, meg nem egy napra marad az egész.
Az új mosógép is megjött, szuper, mosok majd egész héten, annyi ruhájuk van, és egy rakás szárad most is..szerdán majd nem győzök vasalni, de leaglább telik az idő.

Ma a kisebbik gyerek 2 haverjával jött haza, jó, hogy egyről volt szó. Megetettem őket, majd nekiálltam fájó szívvel kipakolni a ruháim a táskákból. Erre nekiálltak a hülye műanyag puskával engem lövöldözni, hiába puha a lövedék, a vége műanyag és ha arcon talál, az nem éppen kellemes (más testrészen sem), és hiába szóltam nekik, csak nem hagyták abba.Most mondjam meg anyukának, hogy ezt azért nem kéne? Igaz, hogy au pair vagyok, de ember is, és elég rosszul esett ez.

Nah, most lelépek, megyek a nagyobbiknak venni ezt azt. Gyertyatartót úgy, hogy van 20 euróm apróba, ha-ha :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése