2012. október 15., hétfő

6 hét

Már hat hét van a hátam mögött, de a helyzet nem igazán javul..tegnap vasárnap volt, de mégis dolgoztam, vacsit főztem és sütit is sütöttem..Jah, és persze pénteken ittalvós vendégek voltak, így ismét fél 10 után végeztem is. Persze anyuka már csütörtöktől mondta, hogy ugye szombaton elmegyek, kifizeti a jegyem is. Nah, én szombaton bementem Münchenbe, de a jegyem azóta se fizette ki..Sőt, még fizetést se kaptam, pedig pénzem már alig, sőt, már kb annyi van csak, hogy kifizessem a hazautam és nem több..De persze ma van 15, lehet utalt, de én csak szombaton leszek bankautomata közelben, így akkor tudom megnézni. Ha nem fizet, esküszöm, hogy nagy patáliát csapok! De még milyet!

Tegnap mézesmázasan bejelentette, hogy holnap bébiszittelhetek este, mert apuka svédbe lesz, ő meg 19:30tól szülőin..szuper, addig nem fekhetek le, amíg nem ér haza, nagyon örülök neki főleg úgy, hogy szerdán sulim is van..Sebaj, összeszorítom a fogam, ezt az időt már fél lábbal is, de kibírom!!
De olyan nehéz, amikor az emberben benne van a félsz, hogy mit fog kitalálni megint, mi baja lesz ismét..Ne értsetek félre, nem bunkó, anyuka ilyen késes gyilkos, aki mosoylogva szurkál. Meg a spórolós fajta, de csak rajtam spórol, nem máson..nekem nem vesz bérletet, mert 67-ért drága, de a gyereknek az auto makettet azt 60-ért megveszi, az nem drága!

Kitört rajtam is a muszáj valamivel megjutalmaznom magam érzés, ezért szombaton a Mangoba nem bírtam ellenállni egy farmernak és meg is vettem. PEdig kijöttem az üzletből, hogy áh, nem, de egszerűen éreztem hogy el kell hoznom azt az eg db-ot, ami a méretemben van :) Így megvettem :) ÉS boldog voltam, megnyugtatott.

Anyuka azt mondta, hogy 2 hét múlva mennek anyóshoz. Először nov 1 volt az indulás, de rájött, hogy én 2-án megyek el, így mi lesz a kutyákkal. Uh most beszél a főnökével, hogy október utolsó 3 napját adja ki neki. Rmélem megkapja, mert az nekem maga lenne a mennyország, nélkülük 3 nap, CSODÁS!!Remélem jó hírt fog mondani, mert akkor meg pláne vigyorogni fogok, mint a vadalma!

Nah, megyek vissza dolgozni, elviszem a kutyákat sétálni, addig is tudok cigizni, no meg mosok ugyebár rájuk, és főzni is kell este..Szval legyen mindenki jó és szép napot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése