2012. október 22., hétfő

7hét és már csak egy :)

Anyuka pénteken délutántól off-ot adott, sőt, még vacsizni is elvittek. Ugye ők 4-en, meg a kisebbik gyerek unszimpi barátja, aki itt töltötte az éjszakát. 6-an ültünk egy kocsiba, vicces volt nagyon. Apuka mondta, hogy alig várja már hogy visszaérjek otthonról, majd bekérdezte, hogy ugye visszajövök? Ezen elkezdtem nevetni, hogy igen, vissza..de nem szívesen, bár ezt nem tettem hozzá..Meglepődtem a kérdésén nagyon, gondolom tudja, hogy nem teljesen okés a család, bár apukával sose volt gondom.

Szombaton Furival nyakunkba vettük a várost. Ő vett farmert én meg egy csizmát, de kabátot nem..elég drágák, mit ne mondjak. Szombaton már éreztem, hog valami nem okés velem, fájdogált a torkom, s mire visszaértem 7-re ide, már fájt a fülem meg a fejem is. Mondtam anyukának, mi a gondom, főzött teát (!!) nekem, majd ágyba arancsolt. Tegnap nem volt itthon, csak a 2 gyerek apukával, én meg nagyon szarul voltam, de a kutyákat persze én vittem sétálni 2szer is..

Ma se vagyok hú de jól, elkaptam a 2 gyerektől meg az apukától ezt a nyavalyát és összemixelődött bennem :S Fáj a torkom, a fülem, a fejem, leszakadnak a végtagjaim, ki vagyok. Reggelre anyuka mindent megcsinált, én csak kivittem a kutyákat, majd elmentem suliba. De reggel apuka közölte, hogy ő ismét szarul van, visszaesett..ez már a harmadik hét, hogy apuka beteg. Fasza, remélem nálam nem tart addig, mert ki leszek teljesen..De a vicces, hogy azért ma is dolgoznom kell, nem baj, hogy tiszta beteg vagok, tök nevetséges, komolyan..most mehetek is a kisebbikért, milen jó lesz a hidegbe sétálni, meg várni, meg kísérgetni őt is meg a haverjait, szval a 10 perc oda-vissza út az 1 óra lesz, megint..A nagyobbik kölyök is ma később jön, ennek se örülök igazából..remélem délután a kisebbik nem akar velem jönni kutyát sétáltatni, semmi kedvem hozzá. Már csak az éltet, hogy 11 nap múlva indulok haza, és végre kialszom magam és ehetem a finom kajákat :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése