2012. október 4., csütörtök

Míg mindenki OFF én akkor is ON

Mikor az ember azt hiszi, hogy nagyobb pofont nem kaphat, és mikor azt hiszi, hogy már semmivel nem lehet meglepni, az élet akkor is tud vicces dolgokat produkálni..Gondoltam kell 2 nap ahhoz, hogy lehiggadjak és normális hangvételű bejegyzést írjak, ami mentes a 18 éven felülieknek való trágárságoktól.

Ugyebár hétfőn én vettem meg a jegyeimet..kedden anyuka hazaért a 24 órázásából 11-kor, és közölte, hogy mivel olcsóbb úgy, ha mindig megveszem a jegyeimet a suliba, így nincs szükségem a bérletre sem, ugye tudom, hogy az a 70 euró milyen drága és nem igazán használom ki, mert nem utazok vele minden nap..az agyam azt hittem ott és akkor eldobom. Majd hozzátette, hogy majd akkor fizeti a jegyeim..ez hülye, hogy lenne olcsóbb?? Meg mikor fizeti ki? Eddig se fizette ki, nem hiszem, hogy majd most pont fogja..Majd közölte, hogy szerdán szüksége van rám..

Ezek után úgy döntöttem, hogy nem érdekel, Szerdán 9 után másztam csak ki az ágyból, nem fogok reggel 6-tól ugrálni, ahogy ő akarta és lekvárt sem segítettem főzni, nem érdekelt. Majd este még rá is gyújtottam előtte, mondván ha ő így én úgy. Nem érdekel már az egész. Persze este plusz 2 fővel voltunk többen, mivel jó fej anyuka barátnője és cigizik is naná h megtaláltam vele a közös hangot. Plusz a kisebbik haverja és annak az anyukája. Szeretem az anyukáját, mikor másodszor találkoztunk csak ennyit mondott: "Már te vagy a harmadik au pair? Sok szerencsét! Legyél nagyon szigorú a kisebbikkel  mert nem a legjobb fajta.."Ja-ja, észrevettem. Ma is itthon maradt, mert köhög. Jó, hogy orvosok a szülei de gyógyszert nem kap rá, pedig fulladozik..Mindegy is, nem az én bajom, nyugisan kitakarítottam  házat, adtam neki enni is meg inni is amikor kért, ennyi. Nem fogok játszani vele, mert már én is köhécselek, nem akarok beteg lenni basszus! MEg annyira nem is kedvesek velem, hogy feláldozzam magam az egészség oltárán :)

Szombaton be fogok menni az Oktoberfestre, és nem érdekelnek..nem fogok itt ülni állandóan! Az OFF-os napjaim se offosok soha, mindig mosogatok meg kutyázok, tehát ugyanúgy dolgozom, csak többet vagyok a szobámba..jah, szobám..kedden anyuka megint bent volt amíg a kutyákkal sétáltam és megint kutatott..Nem is hiszem el, mi a túrót keresett már megint? Nem lopok, nem narkózom, nem alkoholizálok sunyiba, mit keres?

Úgyhogy újfent családkeresésbe kezdtem, hátha találok a közelben egy jobbat (náluk csak jobb lehet), mert így nem kell abbahagynom a sulit és nem kapok idegösszeomlást..meg nikotin mérgezést :D

Szép Napot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése