2012. október 11., csütörtök

Egy maradandó heg, őrült hét..

Hétfő este anyukának megbeszélése volt, mint kiderült, októberig szól a szerződése a kórházban..Egyenlőre nem engedik, hogy részmunkaidős legyen, de ami késik, az nem siet. Így hétfőn egyedül főztem ismét..illetve főztem volna, de véletlenül megvágtam az ujjam úgy, hogy a bőr lifegett és ömlött belőle a vér. Apuka tök higgadtan leragasztotta, majd mivel látta, hogy elég szarul festek, befejezett helyettem mindent.

Kedden anyuka non-stop sms-ezett velem, hogy mindenképpen legyek a gyerekek körül. Majd miután megérkezett, jött a  rizsa: te a család tagja van, nem csak kutyasétáltató, de a gyerekekkel legyek állandóan, ne mászkáljak a szobámba, mert nem fognak tisztelni stb-stb..a gyerekek ma is rámcsukták az ajtót és nem akarnak velem játszani, elvannak együtt, nem értem anyuka mért erőlteti, csak még ellenségesebbek lesznek. Sebaj, majd megoldom.

Ma takarítós napom volt, csütörtök erről szól, de legalább kimostam minden szennyesem és a ház is ragyog, milyen jó..cirka 4óra alatt túl is lettem rajta. Apuka itthon van, én mégsem kaptam off-ot, nem értem, miért nem..pedig arról volt szó, ha valaki itthon van, nekem off..de mondjuk amiről szó volt, az közel sem felel meg a valóságnak..nem baj, már csak 22 nap az indulásomig, azt fél lábbal is kibírom már.

És juppié, már csak 1 nap és HÉTVÉGE :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése