2012. október 1., hétfő

4 hét és 4 hét :)

Oh, ma ismét hétfő van és még 1 hét eltelt..már négy hete vagyok itt és négy hét múlva mehetek is haza pihenni :) Ami rám is fér..Pénteken anyuka közölte, hogy off-os vagyok, de azért a kutyákat vigyem el sétálni és persze a vacsinál segítsek neki..Carbona-rát főztünk este fél 9-kor, így pénteken 21:15-kor végeztem is..

Szombat, végre, gondoltam alhatok de ááh..reggel 7-kor a kutyák nyüszögtek az ajtómba, reggeli sétálásra kell menni..ja, mert anyuka 24 órázott szombaton, így én nyertem meg a kutyákat. Sebaj, napközben Furinál voltam és megint iszonyatosan gyorsan eltelt a nap!! Karlsplatzon még beugrottam a Mekibe kajáért, gondoltam ismét nem fogok a hostcsaládomnál enni, hétvégén mindig azt eszem amit én veszek..így is volt. Szokás szerint 20:45-kor megérkeztem, és akkor tudatosult bennem, hogy plusz 2 gyerek van itt, akik itt alszanak..mondom jól van, én off-os vagyok, nem zavar..Persze pizzát rendeltek, apuka meg megkérdezte hogy UGYE ETTEM MÁR MA? Mondom igen, persze..ennyit arról, hogy gondoltak rám volna..

Vasárnap, uhh..reggel 6-kor a 4 gyerek már ugrált, őrjöngött a mellettem levő játszószobában, azt hittem átmegyek és leordítom őket, nem hiszem el, hogy nem lehet ebben a tetves házba aludni!! Mindegy is, kikászálódtam az ágyból, összeszedtem magam és ismét elvittem kutyukákat sétálni. Úgy látszik, ez már az én feladatom marad hétvégente is. Anyuka 9 után nemsokkal megjött, majd közölte, hogy elmennek Festre, akkor ugye odaadom a bérletem, mert akkor csak apukának kell oda-vissza jegyet venni. Mondom persze..így esett, hogy egyedül maradtam tegnap egy üres hűtővel..a tegnapi kajám így egy szalámis pizza volt, persze 2 volt csak a mélyhűtőbe, és ez a kisebbik fiúé, úgyhogy lehet majd hallgatok érte, és 3 carte d'or jégkrém..apuka a két kissráccal 7-re jött meg, maguknak csináltak vacsit de nekem nem szóltak, köszi szépen ismét..este 10 után pedig arra riadtam fel szunyókálásomból, hogy anyuka torka szakadtából üvölt és vitatkozik..komolyan, ilyen csak a mesében van meg itt :) Ez olyan, mint valami dél-amerikai szappanopera :D

Ma 6-kor kipattantam az ágyból és megcsináltam a reggelit meg a tízóraikat. Gondoltam ma már végre elvisznek suliba..hát nem, áadásul a bérletem se kaptam meg, anyuka reggel közölte, hogy vegyek jegyet majd valamikor megveszi a bérletet..köszönöm szépen, így a mai nap 2,40-be fájt..majd közölte, hogy ugye nem felejtettem el, hogy a kisebbik haverja szerdáig itt alszik, és apuka ma megy sörfesztre ő 24-ezik, uh majd én etessem őket rendesen, meg figyeljek oda, hogy időben aludjanak..Ja, mikor visszaköszönni nem tud egyiksem, majd pont rám fognak hallgatni alváskor..
De apuka most volt itt, és közölte, hogy siet haza, 7:30-8:30 között jönni fog, nyugodjak meg..apuka rendes, őt nagyon bírom, mindig mindent megköszön meg örül mindennek, jó fej, tényleg.

Így ma bolognait fogok főzni (ismét..)..a gyerekek időközben már szétszedték a házat, de sebaj, amíg elvannak, addig jó nekem :)

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem ismerlek, csak a blogodat olvasom kb 2 hete.
    Mivel nem tudok rólad jóformán semmit és nem is ismerem a személyiségedet, így isten ments, hogy én itt osszam az észt, de ezek alapján amiket erről a családodról írsz, én azt javasolnám, hogy fontold meg a váltást.
    Tudom, hogy befizetted már a nyelvsulit, ami nem kevés pénzedbe fájt, és nem akarod veszni hagyni, de azt nem lehetne, hogy elkezdesz mondjuk a közelben keresni családot? Vagy ha akár távolabbra kerülnél a váltás miatt akkor online folytani a kurzust?
    Tényleg csakis tanács jellegű, amit írtam, nem akarom "elülteni" a bogarat a füledben, de az írásaid alapján ez a család nem vmi kedves veled és egyre kibírhatatlanabb lesz. Pl a kutyákat nagyon nem neked kéne sétálni vinned hétvégén, vagy pl a kaja ügy...Én is aupair vagyok és a tied egy kicsit emlékeztet az én előző családomra, ahonann igen csak rossz szájízzel jöttem el. Azóta váltottam (bár én náluk lehúztam a beígért egy évemet) és most egy sokkal jobb helyen vagyok. Vagy ha váltani semmiképp nem akarsz a suli miatt akkor beszélni az anyukával a téged zavaró dolgokról? Igen, tudom, ezt mondani könnyebb mint megtenni, saját bőrömön tapasztaltam, de aki mer az nyer ugyebár..:)
    Mindenesetre remélem neked a legjobbakat, és kitartást, valamint jó mulatást Németországban!:))

    VálaszTörlés