2012. október 19., péntek

2 hét és induláás :D

A héten nem tudom mi lelte anyukát, de egész normélis, még a gyerekeit is lecseszte, hogy segítsenek be a kutyasétáltatásba..ez annyira jól sikerült, hogy a kisebbik tegnap elött velem, de persze később azért kivittem a kisebbik testű kutyát cigizni :) Most meg itt pattog nekem, hogy most azonnal vinnünk kell a kutyát sétálni!! Mondtam neki, hogy nem, majd kiviszem én őket, 4 után. És pattog, hogy de öltözzek és menjünk! Mondtam neki, hogy én nem megyek, nekem hajtogatnom kell, feladatom van, ha végzek, megyünk utána. Jó, akkor kiviszi a nagy kutyát. Mondom oké, majd később kiviszem a másikat. Az hagyján, de egy csomó gyerek van itt!! 6-an megint..szval anyuka biztos osztani fogja az észt, hogy nem mentem a kisebbikkel, de az ment a haverjával, szval nem érdekel. Ha majd ugat, közlöm vele, hogy hajtogattam, és amúgy se volt egyedül, a haverjával ment!! Én nem az az au pair vagyok, aki még a haverjaiknak is kell, hogy ugráljon! Meg egy 8 éves nekem ne parancsolgasson!!

Holnap szombat, VÉGRE!! Szabados vagyok és bemegyek a nagyvárosba shoppingolni és kikapcsolódni. Ezek nélkül megváltás lesz komolyan..Kiideglnek rendesen. Anyuka ma kezdte, hogy hajtogassam át az ágyneműket, mert nem jól vannak hajtva és nem tetszik. Szóval most azzal foglalatoskodom. Most nem tudok sokfelé szakadni, én is egyből állok, nem értem anyuka mit akar még tőlem, így is hulla fáradt vagyok már, minden nap 6-tól 9-ig dolgozom, tiszta a lakás is mindig, mit akar még?

Nem érdekel, 2 hét múlva ilyenkor indul a buszom haza..már rettenetesen várom..

Nem baj, ma péntek és holnap végre hétvége :) Kellemes hétvégét és sok pihenést Nektek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése