2012. október 8., hétfő

5 hét, Sörfeszt és miegymás

Hol is kezdjem..oh, megvan! Pénteken vacsoravendégek voltak, anyuka barátnője és annak a pasija. Kérdeztem anyukát, hány éves a barátnője, mire közölte h 2vel fiatalabb nála..A nő, a barátnő, nem néz ki közel 50 évesnek, szerintem rajtam több a ránc, mint rajta, a modellek megirigyelhetik alakját én meg irigyeltem szép hosszú szőke haját..ja, amúgy plasztikai sebész a hölgy..

Szóval pénteken kisgyerek ismét otthon maradt, köhög és ezért nem ment újfent suliba. Anyuka fél5-kor érkezett meg, bevásárolt a révébe rendesen. A vendégeket 7-re várta..anyuka az idegösszeomlás szélén állt, hogy nem fog elkészülni. Ránéztem, hogy ugyan mért nem, ketten vagyunk a munkára. Anyuka rámnézett nagy ártatlan szemekkel, hogy tényleg segítek neki? Pedig off-os vagyok..Erre kb úgy nézhettem, mint borjú az újkapura, mert én ezt még soha nem vettem észre, hogy péntek délutántól én off-os lennék..Na mindegy..előételnek tavaszi tekercs volt, de ahogy elkezdtem sütni, szétesett az egész, így szóltam anyukának, hogy van egy kis probléma.Erre anyuka megnyugtatott, hogy vele is ez történt a múltkor, ne aggódjak, silány minőségű a termék úgy látszik. A főétel tonhal steak volt üvegtésztával, kínai salátával és pepperónis szósszal..a steak szót elfelejtette velem közölni, így nekiálltam enni a nagy vastag szeletet..félúton éreztem, hogy nagyon hal íze van a termékenk, de nem foglalkoztam vele, mondom halat eszek..majd rápillantottam a halra, és a széle kivételével a közepe véres és nyers volt..a hányinger ott helyben elkapott, ott is hagytam a halat a tányéron, ettem még pár falat tésztát és ennyi is volt. Desszertet én már nem kértem, inkább kimentem cigizni és a beagle-t is vittem magammal. Este 21:45 után végeztem is, mikor apuka rámparancsolt, hogy menjek már aludni, rég lejárt a munkaidőm, én nem konyhai kisegítő vagyok..persze anyuka még gyorsan adott pár mosatlant, h azért ne végezzek olyan gyorsan, de megoldottam gyorsan mindent. Anyuka közölte, hogy tényleg nagyra értékeli, hogy ennyit segítettem neki..én még nem vettem észre..

Szombaton reggel már 7kor fent voltam, kigyerekek kedvesek voltak, és ugráltak a mellettem lévő játszószobában..most szépen fogalmaztam..őrjöngtek!! NEm baj, a kutyák úgyis az én feladatom, mert anyuka 24-ezett, így elvittem őket sétálni. Délután lelépett apuka a kölykökkel, csak nekem elfelejtették mondani és elvitték az én kulcsomat is..sebaj, én meg vittem a garázsban levőt, de azért szóltam anyukának, hogy mi az ábra..anyuka meg sms-ben közölte, h mert a férje a barátnője férjével az Alpokba bicajozik, a gyerekek meg a barátnőjénél..kedvesek nagyon, h nem bírtak szólni..3.kor már az S-bahnon voltam 4 sörrel, amit Furival a törzshelyünkön, a szobornál el is fogyasztottunk. Mariplaccon találkoztunk Zsuzskával és Tamival majd együtt elindultunk a fesztre. TÖMEG!! Sátorba bejutni esélytelen volt, így Tamival felültünk a break dance-re, majd utána Furi is csatlakozott a Tehno Power kipróblásához :) Ja, azt had ne mondjam, hogy szar volt a gyomrom, ugyanis szombat hajnali 4-kor arra keltem, hogy a gyomortartalmam a számba van..tetves hal, jó darabig megint nem eszem meg!!
Majd utána nekiindultunk, hogy kocsmázunk..Slukiba privát rendezvény, így beültünk egy étterem-bár féleségbe egy sörre, majd utána Karlra mentünk és kerestük a  Milchbart, amit nagy nehezen meg is találtunk, csak épp 10 euró volt a beugró, így azt inkább kihagytuk. Mekibe folytattuk az estét, majd indultunk haza, illetve indultunk volna..a MÁV-ot szidja mindenki, ha késik akár 10 percet is..akkor itt mit csinálnának az  emberek, amikor nem jön pár járat mert kimarad? Furi 20 percet várt, mi Tamival majdnem egy órát..vicces németek, ha-ha..2-re meg is érkeztem eme csodálatos helyre.

Vasárnap 8kor már kutyát sétáltattam, mert ugye ez hétvégén is úgy látszik már az én dolgom marad. szakadó esőbe, mert az olyan jó! Sőt, még délután is én vittem ki őket..aztán megint ért a nagy pofon,anyuka nekiállt főzni. Kérdeztem, segítsek e, mire közölte, hogy nem kell, majd a fiúk, csináljak amit akarok. Mondom oké, gondoltam lesz benne annyi, hogy szólnak ha kész van..De nem..internet elszállt 1 órára megint, ezek meg vacsoráztak, és nekem nem szóltak..kedvesek nagyon..Ismét nem ettem, így jártam megint..

Ma reggel mikor összekészítettem mindent, anyuka lejött 6:35-kor, hogy a nagyobbik gyerek itthon marad, mert beteg.Mondom oké. Majd hozzátette, h mért nem mentem vacsorázni tegnap, nem voltam éhes? Mondjuk gondolta, hogy nem, hogy nem megyek..aham, ha nem szólnak, hogy vacsi van, nekem honnan kéne tudnom? 7kor voltam fent, akkor még nem ettek, készült a kaja, utána honnan tudtam volna, mikor lett kész? És hogy megkoronázza a napot, este 20:45kor berakta a ruhákat a mosógépbe a másfél órás programra..had ne mondjam, hogy megint felkeltem a csipogásra, és ki is kellett kapcsolnom a gépet, mert csipogott volna egész éjjel :S

Kíváncsi vagyok, ma mit talál majd ki, hétfő van, ilyenkor mindig aktív..Sebaj, már csak 25 nap és vakáiós hét otthon :D!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése