2012. szeptember 27., csütörtök

Pozitív visszajelzés..VÉGRE!!

A hét elején anyuka kitett magáért, mindenért megtalált és menetrendszerint ki is borított..kedden délután eldöntötte, hogy nagyon sok levél van a kocsibeállón (ősz van), jó lenne ha összesöprögetném..a mini bokrok közül is söpörjem ki a nyárfaleveleket, mert nem néznek ki jól!! És ha már ilyen jó lett a végeredmény, akkor már a teraszt is takarítsam fel, mert mégiscsak szebb lesz levelek nélkül..áhh, és persze ha a kutyák kint vannak a kertbe, akkor legyek szíves és esténként szedjem össze a nyomaikat..Persze, mindent és azonnal!! Ha ez nem lenne elég, akkor 6 gyerek is itt volt közben, ugye a 2 saját, meg a kisebbik 4 haverja (de egyszerre persze 4-nél többen sosincsenek, ugye..)..mivel nem néztem az időt, meg gondoltam, hogy anyuka majd szól kicsi fiának, hogy öltözzön, mert fociedzés lesz, így le merészeltem jönni a szobámba kezet mosni..de nem kellett volna..anyuka magánkívül kezdett el ordítani, hogy nekem az a munkám, hogy a gyerekeket összekészítsem a külön programjaikra és hogy időben kész legyenek (uram bocsá, én bepakoltam a kisebbik táskájába a cuccokat, de honnan tudjam 4 féle kesztyűből h melyik a jó??) Sebaj, nyeltem nagyokat, és inkább elvittem a kutyákat sétálni, hogy kiszellőztessem az agyam és mérgezzem a tüdőm..Dolgo letudva, én meg segítettem vacsit főzni..

Szerdán úgy döntöttem, ha törik ha szakad, bejelentem, hogy én bizony hazamegyek egy hétre! Mivel szépen kivasaltam, a gyerekek is ettek rendesen, gondoltam hátulróljövősen megtámadom anyukát, így mondtam neki, h pihenjen csak, én majd főzök vacsit, bolognait (minden nap tészta van, utálom már tényleg, hétfőn lasagne, kedden currys csirkemell csőtésztával, szerda bolgnai). Teljesen megörült a nő, még sütit is kaptam..nah aztán megkérdeztem h merre hány. Anyuka higgadtan közölte, hogy persze, mehetek, de nem lenne baj, ha előbb mennék egy héttel? Mondom dehogy :D Így november első péntrkjén megyek haza egy hétre :D Alig várom már, komolyan mondom, kell, hogy feltöltődjek..

A mai nap kisebbik gyerek itthon maradt.."beteg"..20 percenként megkérdeztem kell e neki valami, közben nagytakarítottam (csütörtök az én napom). Anyuka is megérkezett, majd közölte 2-kor, hogy akkor köszöni, OFF..Tök megörültem!! Ettől függetlenül elmosogattam meg elvittem a kutyákat, cigiszünetelni :D Ma nem kell főzni, anyunak nincs kedve, uh zsemle lesz felvágottal a vacsi (ÉLJEN nem tészta végre és nem paradicsomos szósz).

Holnap elvileg a kisebbik végre megy suliba, szabad is lenne az egész délelőttöm, de nekem is sulim van..uh rohanok holnap vissza, mert a fekete cuccaim ki kell mosni..aztán remélem off lesz a hétvégém, mert már alig bírok reggelente felkelni meg végigpörögni a napot..nem tudom megmondani mikor aludtam normálisan sokáig, mert minden hétvégén én vittem reggelente is a kutyákat, tehát igazából miden nap dolgoztam csak más óraszámban..

Nem baj, egy a lényeg, 36 nap, 35 éjszaka és végre mehetek imádott magyar fővárosomba :) Visszaszámlálás megkezdődött :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése