2012. szeptember 13., csütörtök

Letörölhetetlen vigyor :D

El sem tudom mondani, milyen boldog vagyok :D Na, mostmár nagyon jól érzem magam itt :) Hogy miért??

Anyuka elrohant a nagyobbik fiúval papírt feladni, mondta hogy pár pillanat és lesznek. Mondom jó, az a pár pillanat min. 15 perc, úgyhogy rágyújtottam. Elszívom a cigit a kertben, bejövök, nappali ajtó becsuk, erre megérkeznek.Gyors fogmosás, ruhaátvétel, vigyorgok ezerrel, mire anyuka szaglászik a nappaliba, bizony, echte cigiszag volt, de nem értem hogy, amikor nem az ajtó közelében cigiztem..Rám néz, kérdezi: - Cigiztél? Mondom NEM. Elkezdi, nem baj, ha cigizel, csak kint az udvaron, ne bent, ennyit kérek. Mondom neki, hogy tényleg nem cigiztem, menjen le és szagolja meg a szobám. Mondja nem-nem, de amúgy nem baj, csak kint..Azt hittem lehidalok basszus !!!!

Szóval cigizhetek :D És marha boldog vagyok..nem tudom eldönteni, hogy azért nem szólt érte, mert annyira jó lett a gulyás és ragyog a ház, vagy egyszerűen csak jó kedve van :D Mindegy, úgyhogy hivatalosan is dohányozhatok!! De persze, nem leszek bunkó, munkaidő alatt csak sunyiban, és ha itthon lesznek, akkor sem, de amúgy meg nanáá :D Így sokkal jobban érzem magam, el sem tudom mondani, hogy mennyire :)

Ma megérkezett a bankkártyám pin kódja, és anyuék is utaltak pénzt, ami nem olyan egyszerű ám..Gyerekek, egy kis segítség, én is kaptam Vivitől, szval az utaláshoz kell a KONTONUMMER, ez a bankszámlaszámod, a BANKLEITZAHL a bank kódja. Kell a SWIFT kód is, ez régiónként eltérő, de neten meg lehet nézni és IBAN szám, ami itt DE12, de ezt az IBAN RECHNER.de honlapjáról néztem ki. Úgyhogy remélem, hogy megjön a pénz, mert kedden be kell fizetnem a sulit..ajjajj :) Ezenkívül kell a neved, meg az itteni lakcímed és a bank neve is. De a legegyszerűbb, ha magyar bankszámlátok van..Nekem nincs, én megszüntettem, minek az OTP, drága is, rossz is, nem szeretem bank. LEgyetek Unicreditesek, itt németbe is ingyenes az ATM-jeibe a pénzfelvét :) MEg asszem 40 országba..ez a nem mindegy!! Amúgy én nem az vagyok, de ha hazamegyek, akkor csinálok abban az egy hétben, komolyan mondom!!

Lényeg ami lényeg, mostmár jól érzem magam, gyerkőcök jól elvannak együtt, nem igényelnek engem, így pont jó is, nem lógok rajtuk, és ők sem piszkálnak.Remélem ez így is marad :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése