2012. szeptember 12., szerda

Alakul a molekula

Tegnap este óta egészen délután 2-ig megállás nélkül esett az eső. Reggel bőrig áztam kutyasétáltatás közben, de legalább kimozdultam..

Térerőm az annyira nincs a magyar telefonomon, pedig Vodafonos, akárcsak a német számom, hogy nem is értem..tiszta vicc, komolyan mondom, és nem a telefonommal van a baj!!

Tegnap elmentem egyedül Starnbergbe beiratkozni a suliba. Lefoglalta a nő a helyet, egy hetem van kifizetni a 331 eurót. Igen ám, de hiába is utalnának pénzt, a bankkártyámhoz még mindig nem jött meg a pin-kód, pedig a kártya már pénteken megjött és szerdán nyitottuk a bankszámlát..pedig a németek gyorsak minden ügyintézésben.

Anyuka tegnap sietett haza, 6ra meg is érkezett. Addig 4 gyerekkel voltam egyedül, majd megérkezett az 5-ik is, a kisebbik legjobb barátja és elmentek együtt fociedzésre.

Uhh, azt el is felejtettem, hogy hétfőn garázst takarítottam, mert apuka festeni akart. Festett is, a padlót fehérre, majd tegnap újra átkente a felét, ami most úgy néz ki, hogy a fele fehér, a másik meg tojáshéj színű..Megkérdezte, hogy tudok e festeni, mire én rávágtam hogy nem, és szerintem teljesen jól is tettem ezt :)

Tegnap este segítettem anyukának főzni chilli con carne-t, amit én főztem meg fogalmazzunk úgy, így a munkaidőm este 9 órakkor véget is ért. El akartam menni sétálni egy jóízűt, de addigra elkezdett esni az eső. Igen, már szeptember van, itt  van az ősz, itt van újra, ahogy írta Petőfi, de nekem egyáltalán nem tetszik..Én nyári gyerek vagyok, szeretem a meleget, a napfényt, azt, hogy sokáig világos van. Mostmeg..tiszta depresszióssá teszi ez az embert.

A gyerekek tegnap még nem voltak annyira kedvesek, de persze én dícsértem őket anyunak, hogy milyen jó fiai vannak. Erre ma, néztem is nagyot, szóltak, hogy nem e játszanék velük, így társasoztunk is, sőt, még az ebéd elkészítésénél is segítettek, holott tegnap a reggeli után anyukától kaptam egy lebaszó sms-t. A gyerkőcök ham&eggset akartak enni, én megcsináltam nekik. A tojást otthagyták, mert nem az egész volt lágy, a bacon-t megették, de az meg nem volt barnára olyan chipsesre sütve. Szval meg is kaptam sms-ben a magamét, de kérdezem én, honnan kéne tudnom, hogy mit hogy esznek meg??Van szájuk, lehet mondani, megértem, nem vagyok hülye..ennyi

A gyerkőcök után megint kupi van,szanaszét hagynak mindent. Nekem anno mindig össze kellett pakolnom, mert ha nem, akkor aztán még a kapuba sem mehettem ki :D De tényleg, ezek meg..

MA gulyást fogok főzni, kíváncsi vagyok, milyen lesz..életemben nem főztem, na ez van..Remélem ehető lesz..hiába mindtam h nem főztem még, ezek ragasztkodtak, hogy deee, főzzek, mert magyarnak tudnia kell..

Az előbb befejeztem a mosást, teli a mosókonyha..az hagyján, de a garázst kisöpörtem és egy ronggyal feltöröltem a láblenyomatokat, hogyha apuka jön, akkor tiszta legyen, hogy tudjon festeni, mert hűha lesz ám ha nem..

Anyuka közölte velem, hogy jövőhéten keményen kell dolgoznom..mivel nyaralni mennek spanyolba csütörtök reggeltől vasárnap estig!!

NAh, közben kész lett a gulyás, életem első gulyása, és jó lett..de!! Elvittem 7kor sétálni a kutyákat, visszaérek, apuka főz..a levesbe egy rakat paradicsompürét tett!!A gulyáslevesből így lett paradicsomos szósz..azt hittem síva fakadok..de itt így eszik, meg rengeteg sajttal..behalok :S Sajnáltam a levest nagyon..

Holnap suli, végre :D Legalább tudok normálisan takarítani meg ilyenek..De most kifejezetten jól érzem magam itt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése