2012. szeptember 10., hétfő

1 hete itt..

Már egy hét eltelt ittlétem alatt, és a legboldogabb hétvégén voltam, amikor Furival nyakunkba vettük Münchent és szétnéztünk. Rengeteg mentünk, de azt el kell hogy mondjam, kocsmát azt nem találtunk..ez sajnos nem Pest, hogy mindegyik sarkon van legalább 2 és kedvedre megihatsz egy sört..itt éttermek vannak meg ugye bár étteremmel, szval..De Budapest bizony sokkal szebb, nem hiába Európa egyik legszebb városa..

Tegnap megérkeztek a gyerekek este 9-re. KEdvesnek tűntek, egyenlőre azok. Ma egész nap egyedül voltam velük, ők jól elvoltak egymással, hál Isten, remélem ez így is marad!!

Viszont anyuka megint alkotott..nem volt elég h átírták a szerződést és mindent a nyakamva varrt, mostmár ágyaznom is kell..náluk is, bizony-bizony..megszenvedek azért a 400 euróért. Jah, és le lettem tolva, mert a kutyák nem lettek megfésülve reggel, és hogy nem az van, hogy azt esznek a gyerekek amit akarnak (mert jó fej voltam, és megkérdeztem mit akarnak ebédre, a nagyobbik a haverjával pizzát kér, a kisebbik instant tésztás levest), hanem ott van a főtt kaja a hűtőben vagy főzzek valamit..aham, szalámi, sajt meg ilyen kisdobozos saláta van a hűtőben, jah meg joghurt..akkor miből is főzzek? Meg nem is volt erről szó, amikor meccseltünk az volt, h takarítok heti 1szer meg vasalom apu ingjeit. Mostmár mosok is, főznöm is kell, kutyát fésülnöm a napi 2szeri séta mellett, meg ágyaznom..remek..szval azért rendesen a padlóra küldött sikeresen megint, nem is értem minek néznek engem..úgy döntöttem, nem szólok, beiratkozom a suliba és kihúzom január végéig. December 19-én jönnek anyuka szülei, képzelhetitek, majd akkor mennyi dolgom is lesz!! Nem baj, 21-én húzni akarok majd haza, mint a vadlibák :)

Egy éltet most per pillanat, hogy hétvégente megyünk bulizni, komolyan, ez abszolút ránk fér..de hoppá! Apuka repül Svájc fővárosába csütörtökön és majd csak szombaton jön..remélem nem akarnak hétvégén is dolgoztatni, mert jövő7en csütörtöktől vasárnapig egyedül leszek a gyerekekkel....micsoda öröm :D

Szval sikerült belenyúlnom egy fantasztikus családba..az meg a másik fele, hogy állandóan az otthonommal álmodok, alig alszok éjjel , mert mindig ki akarom nyitni a szemem, hogy ugye nem álmodom? Aztán kiderül, hogy mégis..

Ne értsetek félre, nekem nem azzal van a gondom, hogy dolgozni kell..Nekem azzal van a gondom, hogy nem a megbeszéltek vannak!!Mert ha ezekkel a feltételekkel jöttem volna ki, akkor nem érdekelne, de nem erről volt szó..és ez nagyon rosszul esik..

Na, megyek is, mert vacsit kell lassan összerittyenteni, jó hogy a konyha tiszta, majd holnap reggel is lesz mivel szórakoznom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése