2012. szeptember 24., hétfő

3 hete..

Ohh, ez az Oktoberfest szuper csúúcs :D Végülis szombaton sikerült megoldani az eljutást, mert K, anyuka barátnője péntek délután 1kor írt, hogy ha nem gond, akkor majd csak vasárnap reggel hozná haza a gyerekeket..Dehogyis gond :D Olyan boldogság kapott el, hogy rögtön fel is bontottam ennek örömére egy sört :D Ez egy nagyon jó hír volt számomra!!

Így szombaton 1-kor el is indultam innen. Furival a Hacker Brückénél találkoztunk, majd suhantunk a tömeggel. Igaz, hogy esett az eső, de így is rengetegen voltak. Olyan jó pólót vettünk, sokkal jobb, mint a dindrl. A felirat a kövi: Good girls go to heaven, bad girls go to Munich Oktoberfest :D Oltári nagy, meg is bámultak benne  minket :D A pasik meg egyszerűen megtalálták minket, először a szerbek, még közös kép is készült erről, ők mondták, hogy testvérország-testvérország, amin meg is lepődtem, szerb embertől ilyet hallani, de jól esett az tény. Mivel a Paulaner sátránál becsukták az orrunk előtt az ajtót, hogy megtelt, így egy mellékutcában levő biergartenbe ültünk be. Illetve ültünk le, németek mellé. 4 német srác, nem is tudtam eldönteni, melyik csúnyább (gonosz voltam most, de tényleg), mindegy, eldumáltunk velük és otthagytuk őket, mert szegény Furira már nagyon rányomult az egyik. Jah, a wc-nél meg óriási sorok, lehetetlenség pisilni eljutni, úgyhogy már akkor be kell állni a sorba, amikor nem kell, mert mire sorra jut az ember, addigra már nagyon kell :D Viszont este 8-ra bejutottunk a sátorba..tömeg és nagyon meleg..majd egyszercsak németek asztalának a tetején találtuk magunkat, oltári hangulat! Aztán elindultunk sört venni, de ez úgy működik, hogy majd ha a dindrl-s hölgy az asztalnál van sörrel, akkor tudsz venni, de mindegy, jó fej volt a csaj és adott nekünk. És onnantól kezdve olasz legénybúcsúsokkal buliztunk!!Haláli formák voltak, rengeteg közös kép, állandó éneklés, Istenemre mondom, ehhez képest életem bulijai piskoták!!22:45-kor azonban zene leáll, bulinak vége..nem hiszem el, mikor a hangulat a tetőfokán és megáll minden..ezek a németek nem tudnak bulizni :D Én azt hittem a sátrak is legalább hajnalig nyitva vannak, de úgy látszik nem. Nem baj, megyünk még annyi szent!!

Illetve én mennék, de nem tudom, hogy mehetek e..anyukáék tegnap megérkeztek, én azzal a lendülettel off-ra tettem magam és bezárkóztam a szobába. A ház tiszta, amit felírt megvettem, innentől kezdve engem hagyjanak, dolgoztam vasárnap. Este 20:15-kor pedig már aludtam is ( ez ritka, de ki voltam).

Ma reggel 6-kor felkeltem, minden előkészítettem, reggeli az asztalon, tízórai a gyerekeknek, anyukána műzli és joghurt kikészítve. 6:40-kor közli anyuka, hogy apuka nem tud ma suliba vinni, mert később megy, vagy nem is tudom miért, úgyhogy vegyek jegyet és menjek úgy. De azért a kutyákat most vigyem el sétálni..Jó, elvittem őket, majd gyorsan átöltöztem és rohantam a 7:40-eshez, ugyanis 7:25-re értem vissza..A suli jó volt, 15-en vagyunk, én vagyok egyedüli magyar. Jóba lettem egy new yorki, egy namíbiai, egy dél-afrikai és egy angol lánnyal, el is mentem velük kávézni. Külön-külön beszélgettem velük, kinek milyen a családja, és ki voltak akadva az enyémen..Ők csak délután 3-4-től dolgoznak este 8-ig, de ha otthon vannak a szülők, akkor azonnal off-osok..reggeliztetni egyik sem, mert szülők is akkor mennek melózni, így ez nem az ő dolguk..meg voltam rökönyödve teljesen, ők meg azon, hogy miket kell csinálnom. Azt mondták, hogy menjek haza, ha nem találok másik családot, ezt ne hagyjam, ez nem így működik, mert 30 órát dolgozhatunk csak egy héten..mondtam nekik, hogy előbb befejezem a sulit, ha már én fizettem..ezen még jobban ki voltak, mert ők felesbe fizették, mert ez így korrekt..Ez van, úgy látszik belenyúltam a dolgokba. De erős leszek és nyelek még egy darabig!! Mert remélem október végén-november elején kapok 1 hét szabit, tényleg nagyon jól esne.Főleg, hogy most a kisebbik gyerek 2 haverja is itt van, szval most 4 gyerekre vigyázok.De jó, hogy nem tudok németül, így nem kell beállnom játszani, úgyse szeretem az ilyen beöltözős dolgokat, meg verekedős-kardozósat! Elég durván is játszanak, mi tagadás..Meg amúgy se igényelnek engem, ezt már említettem, a nagyobbik már közölte, hogy nekik nincs szükségük bébicsőszre, eddig is jól elvoltak..Meg amúgy se szoktak visszaköszönni, ha kérdezek sem igazán akarnak válaszolni, ezzel nem tudok mit tenni..

Majd remélem idővel javul a helyzet, mert így most nekem se kellemes!

Szép Napot :)!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése