2012. szeptember 17., hétfő

2 hét

Már két hete vagyok itt..De nekem valahogy csak hétvégén repül az idő, amikor Furival nyakunkba vesszük a nagyvárost és mászkálunk.De a mostani hétvége az sajnos kimarad, mert anyukáék utaznak spanyolba csütörtök hajnalba, így az enyémek hétvégére a gyerkőcök és a kutyák.És sajnos csak vasárnap este érnek haza, pedig most kezdődik az Oktoberfest, egyszerűen nem hiszem el..én meg jövő7 péntekig dolgozom..Wááááá

Vasárnap mikor megérkeztem Münchenből, belépve a szobámba láttam, hogy valami nagyon nem stimmel az asztalomon..a pendrive-om, ami mindig a gép bal oldalán van, az most a jobb oldalon az asztal szélén volt.A sminkes táskám és a szempillaspirálom se úgy volt és ruháim se, majd észrevettem, hogy csukva a fürdőajtó..bemegyek, reluxa kihúzva, ablak kinyitva, fogkrém elfordulva, mondom mi a szösz??Kutattak..nem tudom, hogy mit kereshettek, d ha cigit, azt megtalálták, ott van a bőröndömbe.A vésztartalék magyar arany Marlborom, mert a német cigi nem az igazi annyira..Uh az agyam teljesen kikattant, szörnyen rosszul esett, és teljesen kiborultam..

Majd mivel vettem a Rischartba szendvicset vacsira, nekiálltam enni, miközben anyummal skype-oltam, jött az anyuka, hogy nem szeretnék e csatlakozni.Mondtam, hogy nem köszönöm.Majd megkért, hogy ne egyek és ne kávézzak a szobába..ma meg hozzátette,hogy drága volt a szőnyeg..Nem is kávézok a szobában, a Starbucks-os pohár van a szekrény tetején, emlék.Nem is értem, mindegy..

Azért adtam újra esélyt ennek az országnak, elmentem és befizettem a sulit. Így január végéig tuti kitartok, elég drága volt a kurzus. Jövő7en kezdődik, kíváncsi is vagyok..

De egy biztos, jövő7 hétvégén nem dolgozom, úgyhogy a sörfesztiválon kitombolom magam annyi szent :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése