2012. szeptember 6., csütörtök

Guten Tag in the new new life

Tudom, hogy háttal nem kezdünk mondatot, de nah..
Hétfőn megérkeztem Feldafingbe, Münchentől 30 km-re. Szép hely, igazi vidék, 1 bolttal (5000 emberre..)

Az hagyján..Nem szeretnék panaszkodni, de most az lesz és egyben jó tanács a jövőbeli au paireknek:
1. Ha dohányoztok, semmiképp ne menjetek orvos családhoz, se olyanhoz, akik nem dohányoznak, mert marha rossz, amikor nem tudsz rágyújtani, az elektromos cigi meg azért valljuk be, nem olyan, de szükségmegoldásnak tökéletes.
2. Ha párkapcsolatod van, akkor inkább bele se vágj, mert nagyon fogsz szenvedni..Én nem vagyok egy érzékeny fajta, de állandóan szerelmes számokat hallgatok és iszonyatul hiányzik a párom, szó szerint szenvedek, mint a kutya. Szval higyjétek el, nem egyszerű..
3. Ha nem tudod az adott célország nyelvét, az se vmi über..Én nem tudok németül, azért jöttem, hogy megtanuljak. Ma megjelent a DHL-es futár, csomagot hozott, meg közben itt volt a postás is (DHL), megkérdeztem angolul, h kell e a csomagért fizetni, mire megkaptam a futártól, hogy SÁJZE INGLIS majd összebeszéltek a postással és összeröhögtek..Elég szar volt, hogy engem fikáznak és nem tudom, hogy mit mondtak.
3. Szereted az állatokat? Nagyszerű! Én is, de nem a lakásban, és amikor van egy nagy kutya meg egy kis kutya bent, és Te takarítasz meg hajnalba viszed őket kaki-pisi meg este is, akkor rájössz, hogy mégse vagy akkora állatbarát..

Nah, már vasárnap este folytak a könnyeim, tudjátok, amikor beindul a női megérzés, hogy valami nagyon nem okés. Na, akkor kell ráhallgatni!! Könyörögtem Anyuéknak, hogy vigyenek haza, de azt mondták, hogy NEM, ezt ki kell bírni és 1 év nem sok idő. Könnyen beszéltek..És mit ad Isten? Tegnap elmentünk beregisztrálni , ahhoz ugye kell a szerződésed..Igen ám, csak amit én megkaptam és elfogadtam, az nem volt ugyanaz..Megemelték az óraszámot rajta.Az hagyján, úgy jöttem, h segítek sétáltatni, meg takarítok és vasalok. De mostmár én mosok és főznöm is kell, meg gyereket suliba kísérni,és a munkaidőm 5:50től estig tart. 3 szintes a ház, a kutyák miatt minden nap takarítanom kell, képzelhetitek, hogy nem unatkozom..Majd ha itt lesznek a gyerekek, az milyen lesz..Szevasz cigi..

Nyelvtanfolyam, van 200 eurós esti..de én arra nem mehetek, nekem a 331 eurósra kell menni, ami reggel 8:15től tart, a bérletem meg reggel 6 és 9 között nem jó. Ja, és a sulit nekem kell fizetni!

Anyuka most hívott, milyen jó, hogy vettem német telefont :) Azt mondta, hogy ismerősének is magyar au pairje van, szval remek :)

Furival vasárnap fogok találkozni, Münchenbe, Tamarát is meg fogom zaklatni, ahogy egy kicsit feloldódom, és jövő7en úgy néz ki, hogy bulizni is eljutunk :)
Szval most ezek éltetnek!

Szóval lányok, ha belevágtok, nagyon nehéz lesz, még én is szenvedek, de:

"Ma még fáj, holnap kicsit könnyebb, holnapután elfogynak a könnyek!!"

Puszi mindenkinek, és egyétek degeszre magatokat, itt üres a hűtő, úgyhogy már fogytam 3 kg-t ezen a héten..Képek majd lesznek, de nincs adatkábelem..ha novemberbe hazamehetek, akkor lesz, vagy valahogy megoldom, esküszöm :)

2 megjegyzés:

  1. Kitartás, minden kezdet nehéz de szerintem megéri! Próbáld meg élvezni a napjaidat, a nehézségeket pedig nem olyan komolyan venni! vigyázz magadra, Kata

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Kata, igyekszem, csak nem könnyű :)

    VálaszTörlés