2012. szeptember 19., szerda

"Megüssem, vagy ne üssem...."

A mai nap valami katasztrófa. Kezdve azzal, hogy az eső megint esik, mintha dézsából öntenék, és amit én veszettül utálok, az az eső..

Ma reggel ért haza anyuka a 24 órázásából, de tök kipihenve. Ő ment a nagyobbik és a kisebbik srácért is. MAjd a sztorit innen folytatom.

De! Tegnap beszélgettem a kisebbik fiúval, aki már megint jól megszivatott. 5 percre van a suli az állomástól, én 45 percet vártam rá ismét..Majd a haverjához kellett vele menni, és megint ülthettem ott, mint egy rakás szerencsétlenség. De barátjának anyukája rászólt a gyerekre, hogy illendő lenne menni. Majd megütötte a fülem egy mondat: Ő a legújabb au pairetek? Szóval ezért elkezdtem beszélgetni a kissráccal, hogy ugyan mennyi au pairjük volt már, mert én csak a kolumbiairól tudok, aki fél évet se volt itt. Azt mondta, hogy én vagyok a harmadik (akkor én mért tudom úgy, hogy én vagyok a második??), tavaly, pont egy éve lett au pairjük, dél-afrikai lány, de az "hülye" volt. Igen, így mondta a kissrác: "So stupid". Mikor visszakérdeztem, hogy miért, azt mondta azért, mert a Marienplatzon kellett volna találkozniuk és 1 órát késett, de az anyjának azt mondta, hogy csak 10-et..Nem értem, ezért mért is hülye valaki? Na mindegy, délután játszottam vele a trambulinon, és fogta és arcon dobott labdával. Hiába szóltam rá, nem hagyta abba, úgyhogy otthagytam a fenébe, és örültem, hogy a nagyobbik megérkezett. Miután a kis T lelépett foci edzésre, így a nagyobbikkal társasoztunk, és őt is kifaggattam. A dél-afrikai lány állítólag nem csinált semmit, mindig az alagsorba volt, ott, ahol most én lakom, majd fél évet se bírt ki és bejelentette, hogy talált mást és elmegy. Így lett utána a kolumbiai lány, aki meg se angolul se németül nem beszélt..
Én megértem mért csak fél évet bírtak ki a lányok..És folytatom ott, ahol az elején félbehagytam..Szval anyuka miután elment a kölykökért, én megnéztem ismét a naptárat, és képzeljétek, jövő7 szombaton és azutánin is 24 órázik..bizony, hétvégén!! Amikor én off-os lennék és Oktoberfesten tombolnék.Igen, mindkét szombaton!!!!! Szóval ismét elvette a hétvégéim..Mikor kérdeztem, hogy de mehetek e, a válasza, oh, hát, igen, esetleg szombat este, de vasárnap neki kell mennie az én bérletemmel..Egyszerűen elkapott az idegroham, és bevillant, hogy nem véletlenül ment el a legelső au pair sem..Direkt megvárta, hogy kifizessem a sulit és utána beírja, hogy ő nem lesz itthon..Na, ez aztán tényleg szemétség. Mert így bebiztosította, hogy január végéig biztos, hogy maradok a suli miatt, mert azt én fizettem..anyám, a nagy mosolygós arc mögött mik rejtőznke!! Erre nem elég, hogy tegnap is én főztem, ami nem az én dolgom lenne, ma is én csináltam az ebédet, és este ismét gulyást kell főznöm..Kiszipolyozzák a lelkem, komolyan..

Az hagyján, kisebbik gyerek szájaskodott anyukával, aki kétszer is elverte..teljesen kikelt magából a nő..meg is értem miért..

Na mindegy, abból, hogy minden estém szabad, lett az hogy persze, este 9-től, és a minden hétvégém szabadból se lett semmi..

NA megyek is, tök ki vagyok..lassan viszem a szakadó esőbe a kutyákat, legalább rá tudok gyújtani, és akkor jó lesz..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése