2012. november 30., péntek

3 hét és vasárnap Advent :)

Uhh, hol is kezdjem, nem volt egyszerű hetem..Hétfőn apuka elutazott, majd ma érkezik, és ma persze anyuka 24-ezik, szval egyedül leszek a kölykökkel apuka érkezéséig..
Anyuka a szokásos volt a héten, néhány empatikus kirohanásától eltekintve, amikor megsímogatta a vállam, amin én is meglepődtem teljes mértékben. A kisebbik gyerek haverja(i) mindennapi vendégek, komolyan, ennek csak örülök, mert én ülhetek a szobában és a kutya se szól hozzám..

Tegnap beköszöntött a tél, egész nap szakadt a hó, de most valahogy nem örültem ennek, mert kint lenni és kutyákat sétáltatni ítéletidőben nem egy leányálom..Tegnap megcsináltam az ebédet a kisebbik gyereknek, aki nem evett semmit, anyuka hazajött, kérdezte, hogy mi ez? Mondom a kisebbik ebédje. Odahívta a kisebbiket, aki közölte, hogy azért nem evett mert én nem melegítettem meg neki. Délután fél kettőtől 20 percenként megkérdeztem, hogy nem akar e enni, de válaszra se méltatott, és ezt közöltem anyukával, aki közölte, hogy amikor a gyerek éhes, azonnal enni kell adni és a kisebbikkel közölte, hogy szóljon ha hideg a kaja..Szval le lettem cseszerintve, ismét..ezt sajnos nem lehet megszokni, hogy az ember bármit és bárhogyan csinál, az rossz. Ehhez nem lehet sokáig jópofát vágni.Anyuka totál kiakasztó elég gyakran..Megértem mért is lépett le az első au pair..

Abban bízom, hogy Furi holnap előbb végez, mert be tudok hozzá menni, bár a jegypénzeket anyuka még MINDIG NEM fizette ki..3 heti jegypénzzel lóg, ami elég sok, akárhogy is nézem..46 euró a mai nappal bezárólag, és ebbe nem számoltam bele az oda-vissza utamat mikor hazamentem. Ugyanis azt NEM fizeti ki. Cuki, nem? A héten már 2szer küldött el vásárolni, tegnap is a szakadó hóesésben, utak nem voltak eltakarítva, az autók összecsapták a ruhám és a teherautó nem tudta eldönteni, hogy a járdán vagy az úton menjen, úgyhogy majdnem el is ütött, és úgy besokalltam, hogy felhívtam a barátomat, hogy MOST volt elég. Még jó, hogy ő nyugodt természetű, és közölte, hogy amikor úgy érzem, menjek haza..Sebaj, 3 hét múlva megteszem. Aztán meglátjuk, mit hoz a 2013-as év!!

A jó az, hogy vasárnap megyünk Salzburgba karácsonyi vásárra, és alig várom..reggel 6:45kor már el is húzok innen, és egész nap nem fogom őket látni, szuper :) Aztán már csak 15 hétköznapi munkanapot és 4 napi hétvégét kell eltölteni velük, azt már fél lábbal is, de kibírom :)

Kellems Hétvégét :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése