2012. november 16., péntek

5 hét :)

A keddem nem volt éppen szokványos, anyuka reggel közölte, hogy a kisebbik gyerek megint beteg (köhög, mint mindig) így otthon marad, és ő is. Annyiban örültem neki, hogy nem nekem kellett a gyerek körül ugrálni. De annyira beteg szegény, hogy az anyjával el tudtak menni 2 és fél órára csavarogni..Így nekem maradt a vasalás, laza 3 óra alatt ki is vasaltam a felhalmozódott ingeket. Mivel vasalás közben nem volt időőm felsöpörni mire hazaértek, anyuka nekilátott porszívózni, majd közölte, hogy ez az én dolgom..De kedves!! De vacsit legalább nem kellett főznöm, délben főzött gulyást, de ne tudjátok meg, milyen rossz ilyen paradicsomszószosan enni, egyáltalán nem gulyás, meg spagetti tésztával hát..A hideg kiráz, és minden héten van, csak én főzöm meg (fújj..)..

Szerdán a suli volt a napom fénypontja, sokat röhögtem, már rám is fért, amióta itt vagyok, csak a szart kapom. Eddig legalább segítettek vacsinál megteríteni, meg elpakolni, nekem csak mosogatni kellett, mostmeg én terítek, és én is pakolok el, nem elég főzni, vicc komolyan. A 30 kg-s kutyakaja is megjött, naná, hogy én cipeltem egyedül a garázsba, bontottam ki a csomagot és raktam fel a polcra. Este egyedül voltam a gyerekekkel, mert anyuka 16:45-kor bejelentette, hogy apukával a városba mennek, uh bébiszittelés van, 10-ig vártam őket, majd lefeküdtem aludni, de hallottam, amikor megjöttk, rá kb 5 perccel. Már nem mentem fel, nem akartam.

Tegnap 6 gyerek volt itt, jó, hogy mindig hangoztatták, csak 4 lesz itt maximum az övéikkel együtt..aham, 4 idegen kölyök, az egyik, A ismét itt aludt..Vacsira bolognait főztem, és alig vártam, hogy elteljen a nap..mosogattam, és rámcsukták a konyhaajtót, teljesen kizárva a beszélgetésükből, ami nem esett éppen túl jól, sőt, kijelenthetem, nagyon szarul esett..Majd anyuka mosolyogva bejelentette, hogy ma 24 órázik, majd holnap jönni fog. Mondom jó, fasza, legalább fél8ig alhatok, és vihetem a kutyákat, meg reggeliztethetem a kölyköket. De holnap bemegyek a városba és találkozok végre Furival :) A hetem csúcspontja lesz!!

Ma megkérdeztem a suliba az afrikai au pair lányt, hogy mi történt az angol lánnyal, hogy-hogy kiiratkozott a suliból. Mondta, hogy a családja totál elmegyenge volt (anyuka főként), és már tök rabszolga volt (így fogalmazott a mi munkánkról a finn au pair lány is), már mindent neki kellett csinálnia, és amikor szólt, hogy ez nem oké, akkor az anyuka bepöccent és hazazavarta..Holnap utazik haza, addig az afrikai lánynál lakik..Vicc..Anyukm mindig mondja, hogy mi lenne ha én is leülnék az én hostanyámmal beszélni, hogy mi nem jó nekem, hátha jobb lenne utána, de ennek tükrében én nem látok rá sok esélyt, hogy bármiben is jobb lenne..nálunk is ugyanazok a gondok, mint az angol lánynál, szval ugyanaz lenne a végkifejlett, de én türelmes ember vagyok, reménykedek, hogy jobb lesz..ha nem, akkor is 5 hét múlva hazamegyek, és ennyi :) Majd januárba max felmondok, ha nem változik a helyzet, nagyon kevés cuccot hagyok csak itt, hogy max 2 táskába totálisan jól elférjek. Elvégre, mi nem rabszolgák vagyunk!!

Kedves Barátom mindig mondja, hogy hagyjam itt őket, mert ki fogok készülni :) De itt a suli, és sokat tudok már németül, és ez olyan jó dolog..Meg amúgy is, 36 nap múlva ismét a magyar levegőt fogok 2 hétig szívni :)

Kellemes hétvégét Nektek, én ma is bébiszittelek, de vasárnap nem érdekel senki és semmi, aludni fogok (bár ezektől semmit nem lehet, mert hangosak)..de megpróbálom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése