2012. november 23., péntek

4 :)

A hét most elég gyorsan eltelt, hál Istennek, bár gondolom azért, mert sok volt a dolgom..
Kedden senki nem volt itt, csak én a gyerekekkel, de egész héten minden nap itt volt pár barátja a kisebbik gyereknek, így köszönöm a JóIstennek, hogy nem kellett vele foglalkoznom..
Szóval kedden megfőztem a vacsot, 2 félét is, nagyobbiknak barbecues babot (amerikai kaja), kisebbiknek bolognai. Gond nem is volt velük, este 20:15-kor elmentek aludni. Szerdán suliszünet volt nekik, de nekem nem kellett velük foglalkoznom, mert anyuka itthon volt a 24 órás műszak után. Estére hozott Glühweint, ami előre elkészített forraltbor, de nagyon finom és mindössze 1,75 Eur a réwébenyukának beütött, fosta is a szót rendesen nekem.

 Tegnap már nem volt annyira beszédes kedvében, miközben főztem a vacsit beszólogatott..Sült lazac volt krumlipürével, és volt még 4 perce a halnak az előírt idő szerint..erre anyuka beszólt, hogy ha sokáig sül a hal, rossz íze lesz és ő nem eszi meg..de rám se nézett, a nagyobbik gyerek könyvét nézte az étkezőasztalnál..oké, kikapcsoltam a sütőt.Nekiálltam összetörni a krumplit, megint beszólt: "Nem szeretem a megmelegített krumplit, én nem fogom megenni." Hátrafordultam, de rám tekinteni se méltatott..szóval elég rosszul esett..meg az, hogy reggel menetrendszerint 6:40-45 között jönnek le, én meg 6tól már ugrálok fent, mert ugye ők korán reggeliznek, szval nem értem, mért nem aludhatok 20 perccel én is tovább?!?! De inkább nem akadok fenn ilyen dolgokon, lesznek még itt meglepik, úgy érzem..

Ma anyuka mégse 24-es, hazaért korán (fél4kor), ez nála rekord..majd kb 5 felé bejelentette, hogy nem vacsiznak itthon, a család barátjához mennek, ugye nem baj, ha én maradok a kutyákkal..Mondom dehogy..Végre mehetnék bulizni, Vivi is itt van de nem, sehovasenem mehetek, mert egyszer bekakilt a kutya, amit mellesleg nekem kellett feltakarítanom, nem nekik!!!!

Ezért bosszúból rendeltem magamnak nadrágot :) De sztem lassan én is shopping mániás leszek, ha valami nem jó dolog történik velem, muszáj néha meglepni magam ezzel-azzal :) Alig várom a vasárnapot, ismét a városban, szuper lesz :) Holnap pedig végig alszom a napot, este úgyis lelépnek, mennek meccsre, szóval örülök neki :)

És a szokásos visszaszámlálásom : 4 hét múlva ilyenkor már be leszek csekkolva a busznál :)

Kellemes hétvégét :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése