2012. december 3., hétfő

Szuper vasárnap, éljen december :)

A vasánapom fantasztikusan telt a csajokkal, de erre egy kicsit később fogok kitérni..

Pénteken nagyobbik gyerek lelépett a haverjához majd jövök felkiáltással, a kisebbiknél meg egész napos vendég volt az egyik haverja..annyira egész napos, hogy még itt is aludt, és persze a kisvendég anyukája tőlem kérdezte meg, hogy lehet e..Nem értem, mért tőlem, hullára nem érdekelt már az egész, meg nem az enyém a ház, szval mindegy..Anyuka is felhívott, hogy ugye főzök már, mert a kölykök éhesek, mondtam neki, igen, már sütöm a rántott húst, 5 perc és kész vagyok (ez 18:45-kor volt..). Apuka 7kor hazatelefonált, hogy úton van, vacsival megvárni, nem sokára megérkezik. Nah, az a nemsokára az 8 óra volt..Sebaj, 9-re a kutyasétáltatással is végeztem, majd levonultam a szobába, bízva abba, hogy reggel talán 8-ig tudok aludni..aham, este 10 után őrjöngtek a kutyák, nagyobbik gyerek megérkezett a haverjával, aki szintén itt aludt, mondom fasza, de ez már nem az én dolgom, ki se jöttem a szobából.

Szombaton fél8-kor már őrjöngtek a gyerekek, alvásról is ennyit..Anyuka 9 után megjött a 24-ezésből, majd 11-kor megkérdezte, hogy akkor elmennék e vele vásárolni. Mondom persze, kein Problem..de volt problem, mégpedig, hogy én toltam a bevásárló kocsit, cipeltem az üdítős rekeszt, én pakoltam a szalagról a szatyrokba, a szatyrokat a kocsiba, kocsiból ki, helyére el..szval csak azért vitt el, hogy mindent én csináljak ismét, ne neki kelljen már megerőltetnie magát..Aztán közölte, hogy vasárnap repül csajos hétvégére Berlinbe, majd kedden délután jön, vasárnap főzzek ezt meg ezt. Mondtam neki, hogy vasárnap én ugyan nem leszek, én Ausztriába leszek a csajokkal..Gondolom nem tetszett neki, pedig már több, mint egy hete közöltem vele.
Ezen inkább nem idegeltem magam, elmentem megvenni vasárnapra a jegyünket, addig is cigizhettem. Visszaérve anyuka kérdezte, nem akarok e velük a helyi karivásárra menni. Mondom kösz, de nem, legalább csönd lesz az egész házba. Este 8 után meg is jöttek, és anyuka közölte, hogy mégse ettek, főzni kéne valamit, majd eszébe jutott a jegyekkel elszámolni. Jobb, hogy túlestünk azon a megrázkódtatáson ami akkor ért, szombat este fél9-kor: anyuka csak a suliba járásom jegyeit fizette ki, a napijegyeim NEM..sokkot kaptam, szó szerint. MAjd miután kezembe nyomta az 54 eurót, amiből 30-at vissza kellett adnom, mert 24 euró a két streifen jegy, akkor már a könnyeimmel is küszködtem. Aztán közölte, hogy a napijegyeim is adjam oda, mert le tudja az adóból ezeket vonni..odaadtam, de legközelebb nem fogom, nem fizet, akkor ne adózzon kevesebbet!! Majd közölte, hogy akkor vacsorázom e velük? Mondtam neki, kösz nem, reggel korán kelek. Azért még hozzátette, hogy a kutyákat ne felejtsem el kivinni egy kis sétára..

Vasárnap így már hat óra előtt sétáltam a kutyákkal, majd gyorsan összeszedve magam leléptem 6:45kor. A Karlon volt a tali, majd a Mekibe indítottunk egy kávéval és elindultunk a Hbf-re. Persze, engem meg kellett várniuk cigizés közben, így a 8:48kor Salzbiurgba induló vonathoz 42-kor kezdtünk el rohanni :D A laza 2 órás úton elfogyott egy üveg fehér bor, majd a vonatról leszállva a rosé is ki lett nyitva :) Gyönyörű Salzburg, mindenképp látni kell, csodaszép, nyugodt, tiszta, kellemes, és nem volt hó! De délután persze elkezdett esni. A napunk marha gyorsan eltelt, de a forraltbor nem volt igazán finom..:S

3-kor elindultunk vissza, és a mellettünk levő vágányra állt be a Railjet vonat, ment haza, Budapestre..mit nem adtam volna azért, ha azon a vonaton lehettem volna..persze a többiekkel együtt, nem őket elhagyva!!

Münchenbe én még bevállaltam egy forraltbort, de el kell hogy mondjam a fűszerezést itt nem viszik túlzásba..sőt, egyenesen kannásbor fílingje van. Bár lehet végig kell inni az összes glühweinost, lehet valahol jót csinálnak :)

Este 7-kor már meg is érkeztem ide vissza, hát, nem igazán akaródzott..Apuka kérdezte, hogy vacsizom e velük, mondtam, hogy nem, majd levonultam a szobába, tudván hogy reggel ismét 6-tól munka van..Skypeoltam a családommal, majd 20:40-kor már aludtam is..21:40-ig amikor felriadtam, hogy sms-em jött! Anyuka írt, hogy terigessem ki a mosógépet, nehogy bebüdösödjenek a ruhák és reméli jól éreztem magam! Nem válaszoltam, kinyitottam a mosogép ajtaját és visszabújtam az ágyba..kedves, nem?

Ma reggel apuka közölte, hogy a nagyobbik gyerek nem megy suliba..beteg..annyira beteg, hogy playstationozott egész nap meg pólóba rohangál..tényleg nagyon beteg. Én összefutottam az s-bahnon egy magyar lánnyal, így még itt beszélgettünk kb 25 percet, majd elváltunk. Most pedig vigyázok a kölykökre. Itt van A, a kisebbik nagy haverja, játszanak 3-an a nagyobbikkal. Így totál jó. A kisebbiknek ma 5-től focija van, uh kb a nagyobbikkal max 1 órát kell foglalkoznom, ha igényli, aztán nekiállok a vacsit megcsinálni, 7-kor kaja, aztán 8 előtt végezni akarok!! Holnap úgyis 9-ig szolis leszek, mert akkor a nagyobbik megy focira és fél8-ra ér vissza..Meg délután anyuka is megjön..legalább a gyerekével foglalkozik, nem nekem kell, vagy ki tudja, mikor ér ide :S

Egyet tudok, szombat-vasárnap egész nap a városba leszek, nem vagyok hajlandó velük lenni, és imádkozom azért, hogy jövő7en Furinak max délelőtt kelljen dolgoznia és lelépjünk Nürnbergbe hétvégézni..

Kellemes hetet :)!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése