2012. december 14., péntek

7 nap már csak..

De jó, hogy ma már péntek van, annyira ki vagyok, hogy azt el sem tudom mondani..
Hétfőn semmi extra nem történt. Kedden ismét itt aludt A, a kisebbik nagy haverja, így húzhattam neki ágyneműt..este 5re vittük a nagyobbik gyereket focira, majd anyukával vásárolni kellett ezt-azt a hétre..telipakolta a kocsit, mint a huzat, lazaccal, rákkal meg ilyesmikkel. Rántott húst kellett sütnöm, este 10re végeztem is a munkával..

Szerdán már délben fel kellett raknom a gulyást főni, persze paradicsomosan..Anyuka este megkérdezte, hogy karácsonyra mit szeretnék, ajándékot vagy pénzt? Mondtam neki nekem mindegy, én tényleg mindennek örülök. Majd megemlítettem a jegyeket, hogy elfelejtette kifizetni..olyan idegbe jött erre, hogy nem tudom elmondani. Még a gyerekeivel is nekiállt ordítozni, meg velem is. Faképpnél hagytam egy az egyben.

Tegnap hál ISten nem kellett főznöm, mert unokatesójáékhoz a nagy semmi közepébe mentünk vacsorázni. z unokatesója férje gróf, szval elég nagy házban laknak, és szép kis birtokuk van. B, az au pair lány szintén magyar..mi nem ülhettünk le egy asztalhoz velük enni, a gróf nem alacsonyodik le erre a szintre, mi a földszinti konyhában ettük a maradékot. Szegény sehova nem tud kimozdulni, és neki sincs jó sora, így megbeszéltük, hogy holnap jön velünk a városba, legalább addig sincs bezárva a 4fal közé. Ráadásul ugyanazt csinálják vele is mint velem. Azt hiszem erre mondják azt, hogy a vér nem válik vízzé..SOHA
Odafelé menet kicsit eltévedtünk és a gps is elszállt, erre anyuka agya is elszállt és ordibált a kocsiba, nem kicsit félek már tőle. Visszafelé már nem volt gond, 9re itt is voltunk, örültem is, mert barátommal tudtam beszélni.

Ma reggel anyukát megkérdeztem, hogy érzi magát, mert fáj a torka. Olyan flegmán válaszolt, amit sztem nem érdemel meg az ember. Majd bement a kisgyerekkel a szobába öltözni, mert a 8 és fél éves gyerek nem tud egyedül felöltözni. Közben megjött a fűtészserelő, szóltam anyukának, hogy sztem ő jött meg mert megállt egy autó a ház előtt. Nekiállt ordítozni, de nem értettem mit, mert ugattak a kutyák. Majd kijött a szobából és mondta, hogy mért nem nyitottam ajtót. Mondtam neki hogy azért, mert még nem nyomta meg a csengőt, azt várom, hogy tényleg ő e az. Majd megszólalt a csengő és anyuka mézes mázasan üdvözölte az úriembert. Én gyorsan átöltöztem, de a nem ágyaztam meg, reggelente sulis napokon nincs időm rá, a ruhákat is rátettem az ágyra, ami ugye az itteni váltóm. Az asztalomon van kupi, újságok meg 2 üres flakon meg a testápolók vannak rajta. Bjöttek a szerelővel a szobába, rögtön beszólással meg flegmázással indított nekem anyuka, h nem igaz h nem tudom egyenen tartnai a szőnyeget..bazdmeg, próbálom, de ha rálépsz gyűrődik..meg én nem mehetek be cipővel, de a szerelő végiggangolhatott cipővel a fehér szőnyegen, ez is vicces. Szóval teljesen kiborultam mára, és este még főzni is kell. Apuka is itt van, reggel ért haza NYC-ből, szval ma sztem nem vonuhatok vissza a saját kis vackomba..

Egy vigasztal, hogy holnap 10:15-kor szépen lelépek és vasárnap estig nem is jövök vissza..remélem végre kifizeti az elmaradt jegypénzeket, mert van egész hétvégére 20 euróm..ami nem igazán sok..

Sebaj, 7 nap múlva megyek haza és alig várom :)

Szép napot, kellems hétvégét és Boldog 3-ik Adventet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése