2012. december 7., péntek

Mikulás után hétvége előtt, ja és már csak 2 :)

Nem is tudom hol kezdjem..anyuka a héten elég elmebeteg volt, többször is ordítozott velem..

Anyuka kedden ért haza a német fővárosból. Reméltem, hogy jó kedve lesz, de nem..épp kutyasétáltatásból értem vissza, tisztítottam volna le a kutyákat, mikor a kisgyerek kinyitotta a garázs ajtót és a kutyák koszos lábbal berohantak..anyuka magán kívül ordított, hogy mért engedtem be a kutyákat, azoknak a lábát mindig le kell tisztítani, mielőtt beengedem őket..a szussz is bennem maradt erre, aztán folytatta, hogy nem igaz hogy nem tudtam felsöpörni, tiszta dzsuvás a lakás..jelzem, felsöpörtem, nem tehetek róla, hogy a kutyák szőre hullik, és a gyerek pattogatott kukirácal rohangál a lakásban..aztán végülis lenyugodott, úgyhogy a vacsora már csendben telt.

Szerdán eseménytelen nap volt, anyuka kivételesen jókedvű volt, leszámítva azt, amikor a nagyobbik gyerek elkezdett vele a telefonba ordibálni..ennek is én ittam meg a levét, el kellett bicikliznem a havas-jeges úton a kisebbikkel a templomba, ahol 30 percet vártam rá kint a hidegbe..anyuka megérkezett, persze a kisgyereket meg a bicaját hazafuvarozta, engem nem, élmény volt..aztán vihettem a mínusz tízbe ki a kutyákat, így laza 2 órát dekkoltam a hidegbe..De, Mikulásra kaptam egy nagy félhold dobozban levő Lindt csokit :)

Csütörtökön elrohantam a révébe, hogy én is viszonzom eme gesztust, és vettem kisMikulásokat mindenkinek. A gyerekek meg se köszönték, anyuka meg ma reggel mondott egy köszönömöt. Este havat lapátoltam vele..

Ma reggel nem tudtam kinyitni a garázsajtót, szóltam anyuknak, erre ismét elkezdett ordítozni, hogy ő megmondta tegnap, hogy a vizet a garázsból ki kell söpörni, mert lefagy az ajtó..még én éreztem magam szarul ezért :S Aztán lenyugodott és közölte, hogy csináljam meg délután a mozzarellás paradicsomos "pizzát" a kisgyerek karácsonyi bulijára, ami ma van..
15:40-re meg is érkezett, a buli 4kor kezdődött, majd elkezdte keresni a nagyobbik gyereket..mondtuk a kicsivel hogy nem tudjuk hol van, mert köszönés nélkül lelépett. Anyuka megint idegrohamos lett, majd el is hajtott a buliba. Jelzem, 6ig tart..ahogy leléptek rá 5 perccel megjelent a nagyobbik, mondtam neki mi van, erre flegmán közölte jó, 6ig ő is hazaér majd..vicces lesz a mai vacsora velük..Majd kiderül :)

Egy a lényeg, ma péntek van, holnap-holnapután a városba fogunk ténferegni a család nélkül, de persze azrt a kutyákat reggelente kiviszem :P

ÉS 2 hét múlva indulok haza :)!!

Kellemes Hétvégét és Boldog Második Adventot :)!!

1 megjegyzés:

  1. Neked is Boldog Adventet! Kitartás, a fennmaradó 2hetet már féllábbal is kibirod. Szép 7véget :)

    VálaszTörlés