2012. december 17., hétfő

Hosszú lesz a hét..

A hétvége isteni volt :)
De előbb egy kis negatívum, mert így indult a szombatom..anyuka reggel 7től indulásomig pizsamában ült, és nem fizette ki a jegypénzeim, amiért szóltam..Mondom "sebaj", 15-e fizu nap van..Aham, ahogy azt én elképzeltem!! Pénz nuku a kártyán, amitől el sem tudom modani milyen idegbe jöttem!! Orsi volt a segítségemre, hálás vagyok neki, hogy tudott nélkülözni egy kis pénzt és kölcsön adott..nagyon megszivatott anyuka. A pénzt ma utalta át, laza 2 napos késéssel, de csak azért mert szóltam  emiatt.

Péntek este vacsinál apuka ecsetelte, hogy hiányzik a szivarozás neki. Erre rákérdeztem, hogy dohányzott e? A válasz az volt, hogy soha, de azzal nincs baj, ha valaki 3-4 cigit elszív egy nap. Majd megkérdezte, én cigizek e. Anyuka rávágta kapásból, hogy igen. Apuka reakciója annyi volt, hogy semmi gond. :O

Szombaton gyorsan összekaptam magam, Orsival és Bertával mentünk Münchenbe. B életében másodszor járt ott, őt említettem, anyuka unokatesójánál dolgozik. Hasonlóan jó körülmények között..
Aztán Orsinál összekészülődtünk, B nélkül, és indultunk Furihoz. Orsi és Furi szülinap és Tami búcsúbuliját tartottuk. A buli nagyon jó volt, jól siekrült, reggel 6:30-ra értünk Furihoz, ahol laza 2 órát sikerült is aludni. Furi host családja nagyon aranyos :)

Vasárnap mivel nem volt kedvem visszajönni, megzaklattam Orsit és nála klubboltam fél4-ig. 4-re már visszaértem, és bezárkóztam a szobába. Persze bent jártak, hiányzik pár könyv és a fürdőm ajtaja csukva volt, de egészségükre, pénteken megyek haza, nem érdekel.

Ma reggel anyuka megkért hogy menjek el a postára és adjam fel a csomagját. Nem mentem. Megfogadtam Furi hostanyukájának családját, és ha ő elfelejt kifizetni, én elfelejthetek dolgokat megcsinálni. Ma lasagne lesz a menü, holnap este anyuka nem lesz, akkor bolognai. Szerdán pedig jönnek anyuka szülei, így az egést hetem elég húzós lesz..

Sebaj, 4 nap, abból 3 vacsora velük!!

Kellemes stresszmentes hetet :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése